Južnokorejce najviše zanima cena plastične operacije nosa.

Iako je po pravilu stvari teško izbeći stereotipe koji se vezuju za stanovnike određenih zemalja u svetu, iznenadićete se kada vidite koji pojmovi su najtraženiji prilikom Gugl pretrage širom meridijana.

Nedavno je Fixr.com izvršio istraživanje prilikom kojeg je ustanovljeno koje se to reči najčešće nalaze u Gugl pretragama u zavisnosti u kojoj zemlji živite. Dobijeni rezultati su daleko od naučnih pošto su podaci dobijeni zahvaljujući istoriji pretraživanja korisnika, vremenu pretraživanja i mestom odakle se ono vršilo.

Dobijeni rezultati su otkrili da ljudi u Rusiji najviše žele da znaju koliko košta letenje "migom", dok u Brazilu ih najviše zanima cena usluga prostitutki. Južnokorejce najviše zanima cena plastične operacije nosa.

Kada je u pitanju Srbija, najtraženija reč je u najmanju ruku interesantna. Ljudi koji žive u Srbiji u Gugl pretraživač najčešće unose reč "pivo".

Nema šta da se doda, osim možda: "Živeli!"